Do Góry

SMA  7/24h tel.  17 227 55 05,  kom.  600 013 713  

Kontrola Dostępu

System polegający na zainstalowaniu odpowiednich urządzeń, mających na celu identyfikację podmiotu.

Systemy Alarmowe

Całodobowy nadzór elektroniczny z natychmiastową reakcją załóg interwencyjnych

Systemy Sygnalizacji Pożarowej

Instalacja systemu wykrywania pożaru we wczesnej fazie pozwoli uchronić obiekt budowlany przed wysokimi kosztami usuwania skutków wystąpienia pożaru.

Telewizja Dozorowa

Stosowane są w celu obserwacji chronionego obiektu lub terenu.

 

STACJA MONITOROWANIA ALARMÓW 7/24h

tel. 17 227 55 05, kom. 600 013 713, fax. 17 22 75 507


Monitoring Pożarowy

Zapewniamy całodobowe nadzorowanie systemu transmisji alarmów pożarowych i sygnałów związanych z uszkodzeniem systemów.

-Read More-
31
Maj

Monitoring systemów alarmowych

Monitoring systemów alarmowych polega na podłączeniu systemu alarmowego do naszej własnego centrum monitorowania obiektów

-Read More-
31
Maj

Monitoring wizyjny

Usługa polegająca na zdalnej obserwacji przez Dyżurnych Centrum Monitorowania Wizyjnego Security obrazów z kamer zainstalowanych w chronionym obiekcie.

-Read More-
31
Maj

O Nas

Proponujemy Państwu usługę monitorowania pomieszczeń, obiektów poprzez podłączenie systemów alarmowego do Centrum Monitorowania naszej firmy.

-Read More-
31
Maj

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Uprzejmie informujemy,  że zgodnie z  :
     Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  -  określonym  jako „Ogólne Unijne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych"  - w skrócie „ RODO ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych  ( Dz. U.  z 24 maja 2018 roku  1000)

CZYTAJ WIĘCEJ ...


Definicja zdarzenia alarmowego

Zdarzenie alarmowe to włamanie, akt wandalizmu, pożar (jeżeli działa system pożarowy), zalanie lub każde zdefiniowane wcześniej przez Klienta zdarzenie, np. brak informacji zwrotnej o uruchomieniu systemu antywłamaniowego w określonym czasie.

Nasza reakcja na zdarzenia alarmowe

Nasze standardowa reakcja polega na skierowaniu do obiektu własnego patrolu interwencyjnego, powiadomieniu Klienta o zaistniałym zdarzeniu oraz odpowiednich służb ratunkowych, o ile jest taka konieczność. Działamy zawsze w oparciu o opracowane procedury dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta, najczęściej w oparciu o obowiązujące plany ochrony.

 

Oferujemy

- opracowanie indywidualnego projektu systemu,

- instalację i budowę systemu,

- stałą obsługę 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,

- reakcję na zdarzenia opartą na własnych grupach interwencyjnych lub patrolach,

- serwis gwarancyjny o pogwarancyjny,

- wsparcie techniczne w modernizacji systemów istniejących.