Do Góry

SMA  7/24h tel.  17 227 55 05,  kom.  600 013 713  

Kontrola Dostępu

System polegający na zainstalowaniu odpowiednich urządzeń, mających na celu identyfikację podmiotu.

Systemy Alarmowe

Całodobowy nadzór elektroniczny z natychmiastową reakcją załóg interwencyjnych

Systemy Sygnalizacji Pożarowej

Instalacja systemu wykrywania pożaru we wczesnej fazie pozwoli uchronić obiekt budowlany przed wysokimi kosztami usuwania skutków wystąpienia pożaru.

Telewizja Dozorowa

Stosowane są w celu obserwacji chronionego obiektu lub terenu.

 

STACJA MONITOROWANIA ALARMÓW 7/24h

tel. 17 227 55 05, kom. 600 013 713, fax. 17 22 75 507


Monitoring Pożarowy

Zapewniamy całodobowe nadzorowanie systemu transmisji alarmów pożarowych i sygnałów związanych z uszkodzeniem systemów.

-Read More-
31
Maj

Monitoring systemów alarmowych

Monitoring systemów alarmowych polega na podłączeniu systemu alarmowego do naszej własnego centrum monitorowania obiektów

-Read More-
31
Maj

Monitoring wizyjny

Usługa polegająca na zdalnej obserwacji przez Dyżurnych Centrum Monitorowania Wizyjnego Security obrazów z kamer zainstalowanych w chronionym obiekcie.

-Read More-
31
Maj

O Nas

Proponujemy Państwu usługę monitorowania pomieszczeń, obiektów poprzez podłączenie systemów alarmowego do Centrum Monitorowania naszej firmy.

-Read More-
31
Maj

Definicja zdarzenia alarmowego

Zdarzenie alarmowe to włamanie, akt wandalizmu, pożar (jeżeli działa system pożarowy), zalanie lub każde zdefiniowane wcześniej przez Klienta zdarzenie, np. brak informacji zwrotnej o uruchomieniu systemu antywłamaniowego w określonym czasie.

Nasza reakcja na zdarzenia alarmowe

Nasze standardowa reakcja polega na skierowaniu do obiektu własnego patrolu interwencyjnego, powiadomieniu Klienta o zaistniałym zdarzeniu oraz odpowiednich służb ratunkowych, o ile jest taka konieczność. Działamy zawsze w oparciu o opracowane procedury dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta, najczęściej w oparciu o obowiązujące plany ochrony.

 

Oferujemy

- opracowanie indywidualnego projektu systemu,

- instalację i budowę systemu,

- stałą obsługę 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,

- reakcję na zdarzenia opartą na własnych grupach interwencyjnych lub patrolach,

- serwis gwarancyjny o pogwarancyjny,

- wsparcie techniczne w modernizacji systemów istniejących.